Betöltés
Iroda költöztetés

Az üzlet nem állhat meg! Irodaköltöztetési szolgáltatásunk garantálja, hogy vállalkozása minimális fennakadással költözhessen új helyére. Több mint 500 sikeres irodaköltöztetés tapasztalatával rendelkezünk - a kis startup irodáktól a többszáz fős nagyvállalati központokig. Szakembereink pontosan tudják, hogy az IT infrastruktúra, az értékes irodai berendezések és a bizalmas dokumentumok különleges figyelmet igényelnek. Hétvégi költöztetési lehetőségeinkkel biztosítjuk, hogy hétfő reggel már az új irodában kezdhessék a munkát.

Szolgáltatásunk teljes körű projektmenedzsmentet tartalmaz. Költöztetési koordinátorunk végigkíséri a teljes folyamatot: a kezdeti felméréstől a dolgozók új munkaállomásainak berendezéséig. Színkódolt címkézési rendszerünkkel minden eszköz és bútor pontosan oda kerül, ahová tervezték. Különleges figyelmet fordítunk a bizalmas dokumentumok kezelésére - plombált, biztonságos konténerekben szállítjuk őket.

Üzletmenet-folytonosság garantált hatékonysággal

Tudjuk, hogy minden perc számít az üzleti életben. Ezért szolgáltatásunkat úgy terveztük meg, hogy minimalizáljuk a kiesési időt. Részletes költöztetési ütemtervet készítünk, amely figyelembe veszi az Ön üzleti folyamatait. Hétvégi költöztetéssel biztosítjuk, hogy munkaidőben ne legyen fennakadás. Tapasztalt projektmenedzsereink koordinálják a teljes folyamatot, így Ön a core business-re koncentrálhat.

01

Részletes előkészítés és tervezés

Felmérjük az irodai infrastruktúrát, IT eszközöket, speciális igényeket. Részletes költöztetési tervet és ütemezést készítünk, színkódolt címkézési rendszert alakítunk ki.

Tervezés ikon

02

Professzionális lebonyolítás

IT eszközök szakszerű leszerelése és csomagolása, irodabútorok szétszerelése, bizalmas dokumentumok biztonságos kezelése, hétvégi költöztetés.

Lebonyolítás ikon

03

Azonnali munkakezdés

Bútorok összeszerelése és elhelyezése az új irodában, IT infrastruktúra újraépítése és tesztelése. Hétfő reggel már működőképes az új iroda!

Munkakezdés ikon

Speciális megoldások irodai igényekre

Irodai költöztetés specialitások

Speciális irodai eszközök

Széfek, páncélszekrények mozgatása, érzékeny laboreszközök szállítása, művészeti tárgyak és díszítőelemek szakszerű kezelése, konferenciatermi berendezések.

Projektmenedzsment ikon

Projektmenedzser

Minden irodaköltöztetéshez saját projektmenedzsert biztosítunk, aki végigkíséri a teljes folyamatot és egyablakos kapcsolattartóként működik.

Rugalmas időbeosztás ikon

Rugalmas időbeosztás

Hétvégi költöztetés az üzletmenet zavartalan folytatásához. Fázisolt költöztetés lehetősége, részlegenkénti átköltözés opciója.

  • Akár 1000+ munkaállomás költöztetése egy hétvége alatt
  • Klímaberendezések, szerver szobák szakszerű áttelepítése
  • Recepciós pultok, egyedi beépített bútorok mozgatása
  • Költöztetés utáni takarítás és hulladékkezelés

Gyakori kérdések az irodaköltöztetésről

Az időtartam meghatározásához minden esetben személyes felmérés szükséges. A költöztetés időigénye függ az iroda méretétől, a berendezések mennyiségétől és a két helyszín közötti távolságtól. Pontos időtervet csak a helyszíni felmérést követően tudunk adni.

A feleslegessé vált bútorokat és egyéb irodai berendezéseket hivatalos hulladéklerakóba szállítjuk, ahol környezetbarát módon kerülnek ártalmatlanításra. Gondoskodunk a megfelelő dokumentáció elkészítéséről is.

Egy irodaköltöztetés ára számos tényezőtől függ: a dolgozók létszámától, a berendezések mennyiségétől, a speciális eszközöktől és a távolságtól. Mivel minden költöztetés egyedi, pontos árajánlatot csak személyes felmérés után tudunk adni. Kérjen ingyenes helyszíni felmérést!